Anda penonton yang ke:

Sabtu, Februari 19, 2011

Sibuklaaa....

   Apalah korang ni. Sibuk nak korek pasal hidup kau. Pasal rumah tangga aku. Padahal aku tak pernah tanya pun rumahtangga korang camner. Tak pernah tanya pun sape laki korang dan seangkatan dengannya. Yang korang nak sibuk tau pasal aku kenapa? Supaya senang nak bawak mulut, citer/ canang kat org lain plak ker?
   Ni dah tak leh nak guna bahasa buku dah ni. Geram sangat. Kalu penulis novel Sharifah Abu Salim tengok ni mau jer dia reject karya aku nanti. Itu pun kalu aku hantar kat dia. Memang aku tau aku ni jenis cakap direct jer. Tapi aku tak pernah kacau orang. Kalu aku suka kacau org memang layaklah org kacau aku jugak.
   Ya Allah! Teruklah orang- orang di sekeliling aku. Kenapa suka sakitkan hati aku? Depan aku bukan main manis muka. Tapi kat belakang aku sibuk bercakap pasal aku. Muka PLASTIK betul korang tau tak. Aku tak nak lagi sound lebih2 kat korang. Nanti kan gaduh besar pulak. Mengamuk Murai Tua jer korang pernah tengok kan... Mengamuk aku korang lom tau...
   Korang ingat best sangat ker hidup aku ni yg korang nak jadikan bahan bualan? Siutlaaa. Carilah keje yang berfaedah sikit. Ataupun kerja- kerja yang masuk duit dalam poket korang sikit. Bila dah cukup tu pergi haji. Tobat banyak- banyak.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan