Anda penonton yang ke:

Rabu, Februari 16, 2011

Mengantuk

   Sahlah... aku tak juga mengantuk. Dari malam tadi sampai sekarang mata ni tetap segar. Tiada sedikit pun rasa mengantuk. Ini semua kerana petang semalam dah terlebih tidur. Pastu malam tadi aku minum 3 cawan kopi pekat.
   Sah- sah gi kerja ari ni aku akan mengantuk ataupun kurang ceria. Perasaan mengantuk biasanya akan datang pada pukul 10 pagi. Ketika itu aku betul- betul dalam keadaan yang amat sibuk. Semua orang nak cepat. Pada ketika inilah seorang rakan kerja tu yang aku gelarkan dia 'Murai Tua' akan mula mencicit dan membingitkan telinga aku dan rakan- rakan yang lain.
   Bos, maafkan aku kalau hari ini aku kelihatan sugul sekali. Semua ini kerana aku tak tidur semalaman. semuanya salah aku juga. I'm sorry!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan