Anda penonton yang ke:

Isnin, Februari 21, 2011

   Hari ni bangun2 jer si comel dah mintak nak main game. Katanya nak main game helikopter. Aku pulak nak tengok citer Duhai Si Pari- Pari kat you tube. camner ni? Last2 aku wat dek jer. Dia pulak merajuk terus jer buka tv dan menikmati kartun2 kesukaannya.
   Sepanjang hari kami saling bertukar- tukar antara menonton tv dan juga melayari internet. Macam aku ni bukannya chatting pun tapi lebih suka melayan fb dan juga menulis di blog ini. Kalau aku menulis di blog ini mulalah aku tak sedar masa berlalu pantas. Ye lah. Bila aku menulis pasti aku melayang2 seolah2 aku berada di dalam duniaku baik dunia di masa silam atau pun dunia khayalan. Paling tidak hilang juga kebosanan aku. Hinggakan aku terlupa tentang majlis yang sepatutnya aku hadiri siang tadi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan